QUÈ ÉS "UN GAT AL TEULAT"?/QUÉ ES "UN GAT AL TEULAT?

Qui està darrera del projecte?
Doncs bé, jo sóc l'Elena, i sempre m'ha agardat dibuixar i pintar, encara que mai vaig pensar que podria convertir-ho en una professió. Tanmateix els encàrrecs d'amics i dels amics dels meus amics es van multiplicar, i pintar és una cosa que m'apasiona tant que no em veig fent una altra cosa.

Quien está detrás del proyecto?
Pues bien, yo soy Elena, y siempre me ha gustado dibujar y pintar, aunque nunca pensé que podría convertirlo en una profesión. Sin embargo, los encargos de amigos, y los de amigos de amigos empezaron a  multiplicarse, y pintar es algo que me apasiona tanto que ahora ya no me veo haciendo otra cosa.

Què és això d’Un gat al teulat?
Té la seva història. És quan tot això comença, vam passar un estiu en una casa de lloguer als afores del poble. Nits d’estiu en les quals el meu marit treballava a torn de nit. La meva filla llavors era molt petita i necesitaba la meva atenció tot el dia. A les nits, quan ella ja dormia i jo no aconseguia agafar la son vaig començar el meu projecte, pintant cuadres, decorant teules… Cada dia feia una mica. I mentre treballava, el meu gat, que m’havia demanat sortir al carrer, i als gats els agrada sortir per les nits, saltava i corria pel teulat. Jo el sentia mentre seguia entre pinzells i colors. De dia descansava al seu raconet. I com li agradava seure al seu raconet al sol quan la meva filla i jo jugàvem als matins al porxo de la casa, ens mirava. Avui el meu gat ja no hi és, però queda el seu record, i em quedo amb lo bo, que són aquests moments.

A qué viene eso de Un gat al teulat?
Significa “un gato en el tejado” y tiene su historia. Es cuando todo esto empieza, pasamos un verano en una casa de alquiler a las afueras del pueblo. Noches de verano en que mi marido trabajaba en turno de noche. Mi hija era entonces muy pequeña y necesitaba mi atención todo el día.  Por las noches, cuando ella  ya dormía, y yo no conseguía conciliar el sueño empecé mi proyecto, pintando cuadros, decorando tejas… Cada día hacía un poquito. Y mientras trabajaba, mi gato, que me había pedido salir a la calle, y a los gatos les gusta salir por las noches, saltaba y correteaba por el tejado. Yo le oía mientras seguía entre pinceles y colores.  De día descansaba en su rinconcito, cuánto le gustaba tumbarse al sol por las mañanas, nos miraba, mientras mi hija y yo jugábamos en el porcho. Hoy mi gato ya no está, pero queda su recuerdo, y me quedo con lo bueno, que son estos momentos.

I què trobaràs a Un gat al teulat?
Creacions personalitzades pintades a mà. Aquí trobaràs quadres infantils, capses (a conjunt), teules i samarretes. A més, ara també tenim plaques per la porta, capsetes i collarets a joc amb disenys propis.

En fin, qué vas a encontrar en Un gat al teulat?
Creaciones personalizadas pintadas a mano. Aquí encontrarás cuadros infantiles, cajas (a conjunto), tejas y camisetas. Y ahora también tenemos placas para puerta, cajas y collares a juego con diseños propios.



Us convido a que visiteu la meva pàgina de facebook, on podreu veure els treballs que vaig realitzant:
Os invito a que visitéis mi página de facebook, donde podréis ver los trabajos que realizo:

Els productes estan totalment realitzats i pintats a mà i ha molts detalls elaboradíssims. Són peces úniques on es té cura fins l'últim detall, amb la qual cosa, cada peça suposa certes hores de treball, perquè no es treballa en sèrie.
Los productos están totalmente realizados y pintados a mano y hay cantidad de detalles elaboradísimos, son piezas únicas donde se cuida hasta el último detalle. Con lo cual, cada pieza supone ciertas horas de trabajo, porqué aquí no se trabaja en serie.


A més, també ofereixo la possibilitat de combinar colors a joc amb l'habitació on anirà, i també diversos formats (quadrat, rodó, rectangular o a sobre d'una teula). Tot es fa sota comanda.
Además, ofrezco la posibilidad de combinar colores a juego con la habitación donde va a ir, y también distintos formatos (cuadrado, redondo, rectangular o sobre teja). Todo se realiza bajo pedido.



El producte que més sortida ha tingut fins ara han estat els quadres infantils personalitzats amb fades. Les fades les represento com si fóssin nenes i intento donar realisme a les seves expressions nostàlgiques.
Lo que más salida ha tenido hasta ahora, los cuadros infantiles personalizados con hadas. Las hadas las represento como si fueran niñas, e intento dar realismo a sus expresiones nostálgicas.



De vegades m'han demanat que s'assembli a la nena a la que va dirigit el quadre, únicament necessito una foto per aconseguir el seu semblant. Aquí teniu una mostra del realisme en la fesomia:
A veces me han pedido que se parezca a la niña a la que va a pertenecer el cuadro, únicamente necesito una foto para lograr que se parezca. Aquí tenéis una muestra del realismo de su rostro:

En una ocasió el quadre personalitzat amb fades va ser un regal de casament per a la núvia.  Van encertar, us ho puc ben dir (les fades agraden a petits i grans).
En una ocasión el cuadro personalizado con hadas fue un regalo de boda para la novia, la chica quedó prendada (las hadas gustan a pequeños y grandes).

La meva pretensió amb el projecte
Un projecte ple d'il.lusió que, sense adonar-me va començar enstant embarassada. Quan vaig voler decorar l'habitació de la meva filla abans de que naixés, vaig pensar-hi. Quadres, que portéssin el nom de la criatura, però diferents, els nens créixen i els colors neutres i suaus són preciossos, i hi ha gent que fa meravelles, però... i pels nens més grans? La idea hi era, però no sabia com desenvolupar-la, primer va néixer la meva filla. Un any i mig més tard neixien els quadres.

Mi pretensión con este proyecto
Un proyecto lleno de ilusión que sin darme cuenta, empezó estando embarazada. Cuando quise decorar la habitación de mi hija antes de que naciese, pensé en ello. Cuadros, que llevasen el nombre de la criatura, pero distintos, los niños crecen y los colores neutros y suaves son preciosos,  y hay gente que hace maravillas, pero, y para los nenes más grandes? La idea estaba, pero no sabía cómo desarrollarla, primero nació mi hija. Un año y medio despues nacían mis cuadros.




I no només això, una part del meu projecte és apropar l'art als més petits de la casa, que puguin tenir a la seva habitació petites pintures originals, amb personatges que els facin somniar, i que a més, duguin el seu nom, amb lletres de conte. Realment són peces fetes exclussivament per a ells, i no n'hi ha una exactament igual a una altra.
Y no sólo es eso, una parte de mi proyecto es acercar el arte a los más pequeños de la casa, que puedan tener en su cuarto pequeñas pinturas originales, con personajes que les hagan soñar, y que además lleven su nombre, con letras de cuento. Realmente son piezas hechas exclusivamente para ellos, y no hay ninguna exactamente igual a otra. 


I no només els quadres, sino les samarretes, capses o qualsevol altra superfície que es pugui pintar s'adapta al gust del client. Per exemple, una manta de nedó amb una endevinalla, unes sabatilles o bambes pintades per una parella de nuvis que s'han de casar, unes samarretes per un comiat de soltera, una teula decorada o pintada amb la façana de la casa dels teus pares, sogres,... etc.
No sólo los cuadros, sino las camisetas, cajas o cualquier otra superficie que pueda pintarse se adapta a gusto del cliente. Por ejemplo una manta de bebé con una adivinanza, unas zapatillas para una pareja de novios que van a casarse, unas camisetas para una despedida de soltera, una teja decorada o pintada con la fachada de la casa de tus padres, suegros… etc. 




Perqué del que es tracta és de fer regals diferents, d'arribar al cor de les persones, d'emocionar. Vas a regalar una cosa per tota la vida, que guardaran amb un bon record.
Porqué de lo que se trata es de hacer regalos distintos, de llegar al corazón de las personas, de emocionar.  Vas a regalar algo para toda la vida, que van a guardar con un grato recuerdo.





2 comentarios:

  1. Que chulo todo me gusta mucho para mi nieto

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Ernesto por tu comentario, me alegro mucho de que te haya gustado. Para cualquier cosa que necesites regalar puedes ponerte en contacto conmigo a través del correo 1gatalteulat@gmail.com
      Ya sabes, todo se puede personalizar a vuestro gusto, desde una camiseta a un cuadro o una caja para decorar su habitación. Un saludo!

      Eliminar

Diseñado por El Perro de Papel